mi is?

vélemény mindenről, ami ér a hétköznapok során

HTML

Friss topikok

  • Cicmorgo: Drága Barátnőm! Az élet számos nehézséget tár elénk. Kinek ilyet, kinek olyat. A mi feladatunk -t... (2010.01.26. 20:40) Vannak dolgok, amiket nem értek...
  • pffffff: He-he!! Tudtam, hogy nagy hatása lesz a válaszomnak!! "Bammeg"" He-he!! xD Olyan jó, hogy szinte ... (2010.01.07. 17:31) válasz babynyufinak

Linkblog

Archívum

Papucs- nem papucs

pffffff 2010.01.10. 17:10

Na vége mindennek!!

Vége a vizsgaidőszaknak, a párkapcsolatomnak, a hajnali keléseknek ...

A vizsgaidőszak miatt boldog vagyok, már nagyon terhes volt a vége felé.

De a pasim miért lett köcsi??? Állítólag én csesztem el. Azt mondta, hogy papucsot akarok belőle csinálni. Én gyagyás még el is gondolkodtam ezen. De rájöttem, hogy nem én akartam belőle papucsot csinálni, hanem a barátai. Ha nem kezdenek el ezzel hülyéskedni, akkor nem ültetik Őkelme fülébe a bogarat, hogy ő papucs. Még csak nem is hibáztatom, hogy ennyi beszólás, viccelődés után elgondolkozott azon, hogy ő papucs-e. A pasik ilyenek. De arra azért kíváncsi vagyok, hogy hogyan válik a vicc válóokká. Szerintem ez lehetséges, de azon is elgondolkodtam, hogy ez egy álok volt. De ezt már sosem tudom meg. Állítólag azt is hiszem, hogy én vagyok a világ közepe, és csak nekem vannak problémáim. Ez fura. Azért fura, mert ha így lenne, nem kérdeztem volna meg tőle soha, hogy milyen napja volt, hogy hogy van. Amikor láttam rajta, hogy van valami baj, megkérdeztem, hogy mi a gond, az válasz persze: " Semmi ". Ilyenkor mit tegyen az ember lánya?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://521403.blog.hu/api/trackback/id/tr201661564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása