mi is?

vélemény mindenről, ami ér a hétköznapok során

HTML

Friss topikok

  • Cicmorgo: Drága Barátnőm! Az élet számos nehézséget tár elénk. Kinek ilyet, kinek olyat. A mi feladatunk -t... (2010.01.26. 20:40) Vannak dolgok, amiket nem értek...
  • pffffff: He-he!! Tudtam, hogy nagy hatása lesz a válaszomnak!! "Bammeg"" He-he!! xD Olyan jó, hogy szinte ... (2010.01.07. 17:31) válasz babynyufinak

Linkblog

Archívum

válasz babynyufinak

pffffff 2010.01.06. 22:41

Na most lebuktál!!

Fogyózol meg minden!!

Na ezt azért nem hittem volna rólad!! Félreértés ne essék, nem azért, mert  nem látszik, hanem azért, mert ennél vagányabb csajnak ismertelek meg. xD Na meg azt is hittem, hogy ha ilyen erősen bírálod érdekes társadalmunkat, akkor legalább magadat  nem.... De végülis te tudod...

Ha engem kérdezel, én azt mondom, hogy nincs jó fogyókúra!! Nem mintha próbáltam volna bármelyiket is. Pedig én is voltam 160 centire majdnem 80 kiló!! De az idegbetegség sokat változtatott az alakomon!! hehe xD

Norbira meg ne halgass!! Az a pali nekem sosem volt szimpatikus!! Azt hiszi, hogy ő maga a tökély, de közben meg... Meg különben is!! Az a pasi amíg  nem fogyasztja le az arcát, addig felesleges őt bámulni és azt csinálni, amit mond.

Jah!! Azt mondtam már, hogy mennyire imádok éjjel zabálni??? Mindig alig várom, hogy Józsi bácsi, vagy Ildi néni legyen az éjszakás, és akkor.... Kakaó...meg minden.... Hmmmmm xD

Na jó,  nem leszek köcsi!! Nem is finom, ami édes!! Pfujj!!! xD

 

Címkék: gasztro

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://521403.blog.hu/api/trackback/id/tr91652925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cicmorgo 2010.01.07. 13:39:45

Először is BMEG:)
Másodszor ha a társadalmat szidom, és véleményezem, miért ne tenném ezt egy olyan nagyszerű és értékes és csodálatos és tökéletes emberrel, mint én vagyok:) Képmutató lennék, ha nem néznék körül a saját lelkemben, mielőtt másokat kritizálok. Norbi tényleg egy retardált hímringyó. Viszont sokadjára elkezdtem nevetni az egyébként lesúlytó és genyó poénjain. Én is imádtam éjjel enni. Most is imádnám:D De most erősítem az akaratomat:) tudod, ahogy a klerikus nevelés előírja. Tökéletes ember: erős hit és akarat.
A 160/80 aránnyal sincs baj, legfeljebb könyebb átugrani mint megkerülni. Amúgy meg rájöttem, nem a fogyókúrák hatásfokával van baj, hanem az emberek akaraterejével. Aki betartja és fogyni akar, az tud, de aki gyenge, és éhenkórász és engedi elburjánzani a vágyait, az ne ámítsa magát. Egyébként rájöttem, hogy felhasználónévnek beírhattam vna a Baby Nyufit is:)))
Végül egy nagyon tanulságos tény az ételekről: Ami finom, az hizlal, vagy káros. Ami egészséges, az pedig undorító, ízetlen vagy büdös:)
puszi: BNy

pffffff 2010.01.07. 17:31:02

He-he!!
Tudtam, hogy nagy hatása lesz a válaszomnak!!
"Bammeg"" He-he!! xD
Olyan jó, hogy szinte látom a fejed, mikor ezt olvasod!!! He-he

Az a baj, hogy holnap vizsga...:S----Talán ez a legjobb fogyókúra....

Szerintem csinálhatnánk ebből a sulinak egy reklámot!!! Már előttem is van a plakát...: Fogyni akar??? Iratkozzon be a ...-ra!! Jól felkészült tanáraink mindössze fél 3 hónap alatt akár 10 kilót is lefaragnak magáról!!! Siessen!! Erről nem maradhat le!!! Az első 100 jelentkezőnek garantáljuk, hogy a liftmentes főépületben az órák között is minimum fél kiló leadnak!!!

xD
süti beállítások módosítása